Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Lindome GIF F-2012

F-2012

• 3 feb Ola Blomkvist

Hej Lindome GIF F12!

För femte året arrangeras Tottenham Hotspurs fotbollskola i Stockholm v26.
    Varmt välkommen till ett par dagars rolig träning med hög kvalitet för tjejer i er ålder.

Vi har en grupp för tjejer i er ålder med en kvinnlig tränare från Tottenham Hotspur som ledare.

Gör som Lucas Bergwall och Dejan Kulusevski. Välj att träna med Tottenham Hotspur du också :)

Läs mer och anmäl er på: www.coachenevents.se

• 14 sep 2023 Tobias Johansson

Hej
    Är det någon som bara ska spela första matchen på lördag som Stina kan åka med?
    Mvh
    tobbe

• 6 jun 2023 Johan Kling

Hej alla, delar lite bilder från cupen i Hindås. Vill någon förälder inte att bilder på deras barn ska visas så säg till så tar jag givetvis genast bort dem.

• 19 mar 2023 Katarina Wessberg

Va kul med matcher!! Fikat drog in 1440kr.

• 12 jan 2023 Peter Engstrand

Hej Victoria!
    Det stämmer att laget.se har gjort en uppdatering. Jag hittade nu den nya inställning så nu ska man kunna se vilka som anmält sig. Återkom annars.

• 12 jan 2023 Victoria Hallin

Hej,
    Jag har förstått att Laget.se ändrat sina inställningar men just nu ser jag bara att Elsa är anmäld inte vilka fler i laget som kommer. Kan ni ha gjort ngn ytterligare inställning då det bara är F-12 som har den inställningen inte innebandyn eller storebrors fotboll?

• 7 mar 2022 Daniel Blecher

Emilia glömde kvar sin jacka på träningen i går, låg tydligen vid "vindskyddet" sist hon såg den. Det var inte någon som fick med sig den hem?

• 2 nov 2021 Mela Kosinski

Hej, vi har sålt fler kalendrar än vi fått, är det någon som inte fått sålt alla sina som vill bli av med någon får ni gärna kontakta mig på 0722103560 så kan vi hjälpas åt😊

• 2 sep 2021 Mela Kosinski

Hej alla tjejer och föräldrar! Vilja saknar sin lindome gif träningströja, en svart kortärmad i strl 140 utan nummer på ryggen, efter matchen. Kolla gärna väskor om den råkat komma med någon hem. Tack!

• 16 jun 2019 Martin Hansson

Härligt gäng och energisk fotboll! Kul att se alla kämpa😁