Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Lindome GIF F-2013

• 24 jan 2023 Anna Carsman

Hej, skulle Lova kunna samåka med någon ikväll? Vi bor på kyrkängen. <3

• 19 dec 2022 Rebecka Svensson

Tack så mycket för den fina fina julklappen och omtanken. Tack även till alla fina tjejer och föräldrar i laget. God Jul och Gott Nytt År till alla❤️🎄🎅🎄

• 18 dec 2022 Tobias Andersson

Stort tack för julklappen! God Jul & Gott Nytt År 2023 till er alla. Mvh, Tobias

• 18 dec 2022 Fredrik Artursson

Jag fick idag en fantastiskt fin julklapp från tjejerna som tack för året som varit. Otroligt uppskattat och det är verkligen en ynnest att få träna era döttrar och följa deras utveckling. Tack!

Hej Anna
    Ni Swishar för dom lotterna ni har kvar till 0733-835686 Mvh Tobias

• 23 nov 2022 Anna Wallin Nordén

Hej! På den härliga rundvandringen med Bingolottoförsäljning så sålde de ju jättebra! Nu har dottern fyra lotter kvar av de tio hon fick ut ursprungligen. Jag swishar bara för de fyra då väl som vi säljer själva? De som sålde swishades direkt in på klubben swishnr förstod hon som? (jag har inget på mitt swishkonto iaf för försäljningen)

Jag gissar att någon som gick med Ebba hade koll på hur många hon sålde av sina tio som vi fick ut och vet hur många vi är ”skyldig” att swisha ansvarig för? 😊

Tack ni som var med och gick!

• 23 nov 2022 Tobias Levin

Vi löser kalendrarna,har ni lyckats sälja 10st så fixar vi dom sista. Ta med dom på söndag om ni kommer eller ring mig 0733-835686 så löser vi det.

Löser det. 👍

• 22 nov 2022 Jessica Olsson

Jag vill ha en dubbellott till uppesittarkvällen. Kan man få den på träningen på söndag?

• 22 nov 2022 Anna Carsman

Hej, vi har två kalendrar som vi inte får sålt. Någon som vet någon som vill köpa? Eller vart lämnar man tillbaka om man inte lyckas sälja. Har tre barn i klubben så svårt att få sålt så mycket. Mvh Anna